هایپر ساختمانی هیوا

مرکز ارائه محصولات شیمیایی ساختمان

بر آنیم تا با ایجاد یک بازار مدرن بر پایه تکنولوژی، سهولت، راحتی و اعتماد در خرید محصولات شیمیایی ساختمانی را به شما هدیه دهیم. با ما همراه باشید

در مورد هایپر ساختمانی هیوا ...

هایپر ساختمانی هیوا در بهار 1403 شکل گرفته است. هدف از تشکیل هایپر ساختمانی هیوا، ایجاد مکانی امن به شکل مجازی برای فروش محصولات شیمیایی ساختمانی و اجزای وابسته به آن میباشد.

در کنار فروش محصولات شیمیایی ساختمانی، مشاوره و اجرای تخصصی آب بندی (سیلینگ) پروژه های طبقات منفی، گود پروژه ها، چاله های آسانسور، مخازن آب شیرین و اکسیژن، مخازن سبتیک، استخر و کانال های انتقال آب، محوطه، کف و نمای ساختمان بدون تخریب، با ضمانت معتبر شرکتی از جمله خدماتی است که توسط این مجموعه ارائه میگردد. سایر محصولاتی که در این مجموعه عرضه میگردد شامل برندهای برتر ماشین آلات برش سنگ و سرامیک، کاشی بر دستی، ابزارآلات اندازه گیری، ابزار دقیق و اقلام مرتبط با این حوزه از کسب و کار میباشد.

هدف مارفع دغدغه های خریداران اینترنتی محصولات ساختمانی است

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران فروشگاه‌ اینترنتی اطمینان از زمان و شیوه دریافت کالا در مقصد میباشد. هایپر ساختمانی هیوا  شیوه‌های مختلفی از ارسال را متناسب با فروشنده کالا،‌ مقصد کالا و همچنین نوع کالا در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. با خرید از این سایت، کالایی متنوع و باکیفیت را با قیمتی مناسب در مدت زمانی کوتاه از مبدا تامین کننده بصورت مستقیم در مقاصد تهران و کرج دریافت خواهید کرد. ارسال بار برای سایر شهرهای ایران عزیزمان از طریق باربری در تهران و با هماهنگی با مشتری یا کاربر گرامی انجام خواهد شد. قابل ذکر است میزان خرید شما تاثیر به سزایی در هزینه ارسال کالا خواهد داشت.

شیوه های متنوعی از ارسال کالا را برای شما در نظر گرفته ایم

ارسال امروز، دریافت حضوری، ارسال توسط فروشنده، ارسال عادی، ارسال کالاهای بزرگ، سنگین و فوق سنگین، و ارسال با پست بزودی در لیست خدمات ارسال ما قرار خواهند گرفت. سعی خواهد شد تا سفارشات مشتریان گرامی حداکثر ظرف مدت 48 ساعت از زمان ثبت آن در درگاه پرداخت اینترنتی توسط ناوگان اختصاسی به مقصد ثبت شده تحویل گردد. جهت اطلاع از هزینه های ارسال بار به بخش روش های ارسال مراجعه فرمائید. 

بدون رشد و پیشرفت مداوم، واژه هایی مثل موفقیت و ترقی هیچ معنی ندارند. بنجامین فرانکلین

دفتر مرکزی هایپر ساختمانی هیوا در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق، ساختمان تکنولوژی، طبقه سوم، واحد 9 قرار دارد. ما از ساعت 8:00 صبح تا 20:00 عصر در خدمت مشتریان گرامی هستیم. ما با پشتوانه سالها تجربه و تخصص و تحصیلات اکادمیک علاوه بر فروش محصولات شیمیایی ساختمان با ارائه خدمات مشاوره کسب و کار، بازرگانی بین الملل، ساختار و فرایندهای سازمانی در خدمت شما هستیم. با ما در تماس باشید

محمدرضا یاور

مدیر هایپر ساختمانی هیوا

اراده ایی راسخ جهت خدمت رسانی در سراسر ایران عزیز و کشورهای مجاور

پیشینه ما 30 سال سابقه فعالیت تجاری در زمینه صنعت ساختمان، مواد شیمیایی ساختمانی، کاشی و سرامیک، و اقلام بهداشتی است.
328
مشتریان
800
تنوع کالایی
128
بازدید یکتای ماهانه